zaterdag 24 oktober 2009

Portugal



Onze najaarsvakantie was dit keer met het vliegtuig naar de Algarve. Het weer was erg aangenaam en ik vind Portugal een fijn relaxed land. Wil daar nog wel eens naar toe, maar dan ook naar andere streken. We hadden een auto gehuurd en de hele dag ook nog een klassieke radiozender aan die muziek draaide (en niet zoveel leuterde zoals hier in Nederland). Verder begrijp ik de taal absoluut niet maar het klinkt erg mooi en zacht. Zal waarschijnlijk ook niet eenvoudig zijn om te leren, zo'n talenwonder ben ik niet, anders zou ik er gelijk aan beginnen, zo fraai klonk het...
Voor de vakantie had ik echt last van een luxeprobleem: welke camera neem ik mee. Vliegen betekent compact reizen. Dus: of de F828 of de R1 (beiden Sony-camera's). Het werd de R1. Zie hier voor meer foto's.

Geen opmerkingen: